بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

باران و بردیا

مادرانه...

1395/6/17 8:36
نویسنده : مامان
343 بازدید
اشتراک گذاری

دیگه وقتی مامان دو تا فرشته باشی تنهایی کلاااا بی معناستچشمک

دیروز از سرکار که برگشتم خونه دیدم جفتشون خوابالو هستن خیلی خوشحال شدم که اونا میخوابن و منم شاید یه استراحتی کردم خندونک

خلاصه هردورو خوابوندم دوطرفمو خودم بینشونمحبت

البته خوابم نبرد... ولی به چهره معصومشون توی خواب نگاه کردم فرشته

واقعا لذتی از این بالاتر هست که باعشق و آرامش به این فرشته های دوس داشتنی و پاک نگاه کنی؟ بنظرم اصلا عبادته محبتبوس

باران قشنگم ! غیر از صورت زیبا و معصومت قلب مهربونت به من آرامش و خوشی می بخشه ... چقدر پاک و زلالی عزیزکم...چقدر به بودنت و به داشتنت افتخار می کنم ... به اینکه خدا منو لایق داشتنت دونسته بخودم می بالم دلخوشی شیرین زندگیممحبتبغل

بردیای نازنینم ! از اینکه هستی خیلی خیلی خوشحالم و خدا رو شکر می کنم که شیرینی مادر بودنو دوباره نصیبم کرده و این بار در کنار پسرک شیطون وبامزه ای که حسابییی خودشو تو دلم جا کرده و هر لحظه میگم چقدر خوبه که هستی نمک زندگی من ! محبتبغل

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)