بارانباران، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

باران و بردیا

بلبل کوچولو

1395/9/28 11:49
نویسنده : مامان
311 بازدید
اشتراک گذاری

اولین پاییز دبستانی باران رو به اتمامه و دختر نازم رو غلطک افتاده

دیگه مخشاشو خندونک خودش مینویسه و من که میرسم خونه فقططط دیکته میگم که اونم دخترجان همکاری می کنه و حتاااا کلمه های جدید و هم درست می نویسه محبت

و من طبق معمول بهش افتخار می کنم زیبا

از فواید با سواد شدن دخترکم تنوع در بازیاشونه که عشششششق می کنم از دیدن بازیاشونبغلمعلم بازی ...اونم وقتی بردیا شاگرده و باران معلم بوس

بردیا هم که بلبل کوچولوی خونه ماست راه میره میگه ب با ا دی میسه ؟ ( چی میشهخندونک) با با میسه زبان

شمردن هم از خواهرجونش یاد گرفته تا 7 محبت

در کل همه چی ارومه من چقد خوشبختم فرشته

بلبل زبونیای بردیا به همینجا ختم نمیشه ... شعر چشم چشم دو ابرو رو همراهی میکنه و ی شعر که مامانم یادش داده آی قصه قصه قصه نون و پنیر و پسته...و همچناااان تمام "س" ها و "ش" هااااا همممم توک زبونی و بشکل کاملا خوردنی ادا میشه زبان

عاشق ماسین و توپ و موتوره و شبها تاقصه گوش نده و شب بکیک( بخیر خندونک) نگه نمی خوابهمحبت

و تمام اینها رو مدیون وجود باران عزیزم و مادر دوم ( یا شاید اولمتفکر) بردیا هستم که بهتر و بیشتر از من براش مربی بوده ، هست و خواهد بودمحبت

از داشتنتون به خودم می بالم و هزاران بااااار خدا رو شاکرم ، فرشته های نازنینمبوسفرشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)